I detta avsnitt av Engagemangspodden möter du Ninoush Habashian, ansvarig för kundupplevelsen på Telia. Hon är helt besatt av kundernas upplevelse av deras produkter och tjänster. På dagarna är en av Ninoush huvudsakliga uppgifter att arbeta med att skapa de bästa förutsättningarna för ett högt internt medarbetarengagemang, för att på så vis skapa en kundupplevelse i världsklass. Ninoush och hennes team arbetar inte bara med att ta fram rätt produkter och tjänster utan en stor del av dagen ägnas även åt att reparera trasiga kundupplevelser. Här gäller det att vara ihärdig, ha ett tjockt pannben och flit och systematik är viktiga ingredienser. För att orka vara så uthållig krävs ett högt medarbetarengagemang. Programledare: Beata Wickbom. Avsnittet producerades av 15kstudios.com
Podcast: Play in new window | Download
Vi vill vara i kontakt med dig, för tillsammans blir vi starkare! I vårt nyhetsbrev får du ta del av spännande artiklar, forskning, tips och inspiration på temat engagemang.
Nyhetsbrevet kommer ut cirka en gång i månaden och du kan när du vill avregistrera dig från prenumerationen.