We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
Att bygga en kommunikativ organisation är en långsiktig process som kräver uthållighet, strategisk planering och en gemensam förståelse för vad medarbetarkommunikation innebär. En kommunikativ organisation kännetecknas av öppenhet, delaktighet och tydliga ramar för hur kommunikation flödar mellan alla nivåer i organisationen. Här samverkar det kommunikativa ledarskapet och medarbetarskapet i harmoni för att driva engagemang, innovation och resultat.
Målgrupp:
Alla som har ett kommunikativt ansvar
Syftet med föreläsningen är att ge er konkreta verktyg och ramverk för att bygga en kommunikativ organisation där alla delar, från ledare till medarbetare, samverkar för att skapa engagemang och nå strategiska mål. Genom att skapa en gemensam syn på medarbetarkommunikation och hur den integreras i det dagliga arbetet, skapar ni en grund för långsiktiga och hållbara resultat.
Hur skapar man ramverk för en kommunikativ organisation? Och hur känner man igen en kommunikativ organisation och vilka positiva effekter som kommer på köpet?
Efter föreläsningen kommer ni att ha en tydligare förståelse för vad som krävs för att bygga en kommunikativ organisation och hur ni kan implementera ramverk som stödjer en effektiv kommunikationskultur. Ni kommer också att ha insikt i hur kommunikationen kan bli en strategisk fördel, och vilka positiva effekter som uppstår när ledarskap och medarbetarskap arbetar sida vid sida för att främja en gemensam kommunikationsagenda.